Autoritzacio municipal per a celebrar Revetlles, Balls i/o Concerts populars a la via pública, en recintes públics o privats i en establiments de pública concurrència.
Procediment administratiu que seguirà el tràmit
Un cop enregistrada la sol.licitud i demés documentació a adjuntar, el procés administratiu és el següent:
1. Incoació de l´expedient.
2. Informes tècnics, si s´escau.
3. Proposta d´acord del Regidor - Delegat de l´àrea corresponent.
4. Acord de la Junta de Govern Local, resolent la petició.
5. Notificació de l´acord a la persona interessada.
Normativa
-Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles
públics i les activitats recreatives.
- Decret 112/2010, de 31 d'agost de 2010, Espectacles Públics i Activitats Recreatives.
- Normativa de contaminació acústica.
- Ordenança de civisme del municipi de Navàs
Qualsevol persona interessada
En qualsevol moment
El termini màxim per a resoldre és d'UN MES. Passat aquest termini sense rebre la notificació de la resolució expressa, s'ha d'entendre desestimada la petició per silenci administratiu negatiu.
És gratuït
1. Instància amb el model que figura inserit en aquesta pàgina web.
2. Còpia del DNI/NIF.
3. Declaració responsable relativa a la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil (REPAR)
4. Certificat expedit per un tècnic competent i VISAT pel Col.legi Professional corresponent, sobre les condicions de seguretat de la instal.lació de casetes, entarimats o qualsevol altre tipus d´estructures desmuntables o de dispositius mecànics o electrònics.
5. Contracte de serveis de seguretat privada.
6. Contracte de serveis d´ambulància.