Vista Panoràmica de Navàs

Contactar

Mida del text Reduir Lletra Lletra Normal Ampliar Lletra

0-Instància general

El Registre General d´Entrada dóna constància de la presentació d´un escrit o comunicat adreçat a l´Ajuntament de Navàs.

Procediment administratiu que seguirà el tràmit

Els documents que es presenten al Registre General d´Entrada es numeren i es daten en el mateix moment. La persona interessada pot demanar un rebut del lliurament de la documentació o el segell del registre en la còpia, si la presenta, com a comprovant.

Normativa

Art. 70 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC).

Qui ho pot demanar

Pot utilitzar aquest servei qualsevol persona.


Temps de tramitació de resposta

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.


Cost

És un servei gratuït


Documentació que cal portar

Les sol.licituds han de complir les requisits legalment establerts (nom, adreça, fets, raons i petició concreta, data, etc.) i han d´estar signades per la persona interessada. Es pot utilitzar el model o formulari normalitzat que trobareu a aquesta pàgina web.


Com iniciar el tràmit

INTERNET

Observacions: Accès via instància e-TRAM
Instància genèrica per e-TRAM

PRESENCIALMENT

Observacions: La persona interessada ha de complimentar la sol.licitud i presentar-lo davant el Registre de l´Ajuntament de Navàs

Lloc:

  • Oficina d'Atenció al Ciutadà - OAC Navàs
    Adreça: Plaça Ajuntament, 8 baixos, Navàs - 08670
    Telèfon: 938390022
    Fax: 938390196
    Correu electrònic: oac@navas.cat
    Horari d'Atenció: Horari Hivern:

    De dilluns a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda.
    Dimarts i dijous de 4 a 2/4 de 7 de la tarda

    Horari Estiu:

    De dilluns a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 de la tarda.

Compartir:

Darrera actualització: 23/02/2016 17:29 Total visites: 5487

Documentació

Continguts relacionats